08 Disember 2011

Em YU?


Syhhhhhhh... Diam.. Jangan cakap kuat2.. Nanti diorg dengar.. Marah pulak diorg tu.. Kita bisik-bisik je... Hahahaha...

Doktor: Sila duduk.. Ya, boleh saya bantu..
Pesakit: Terima kasih doktor. Saya datang nak mintak MC..
Doktor: Eh, engkau ni nak perli aku ke?
Pesakit: Perli apanya Doktor? Saya demam.. Jadi datang nak minta MC..
Doktor: Dah-dah.. Ko keluar sekarang.. Sebelum aku sepak kau kat sini.. Keluar!!!!

Pesakit: Nurse, apasal Doktor tu marah sangat?
Nurse: Apa yang En. cakap pada dia?
Pesakit: Xda la.. Saya cakap, saya demam.. Nak minta MC..
Nurse: hahahaha. patut la dia marah sangat.
Pesakit: Ishh.. Pelik la klinik ni.. Tadi dokotr marah, nurse pulak gelak..
Nurse: En.. Encik xtengok bola ke pagi tadi?
Pesakit: Apa kena sakit saya dengan bola?
Nurse: Encik.. kan MC menang.. Yang kalah "EM YU".. Doktor tu fan "EM YU"..
Pesakit: Patut la...

* Tak boleh panjang2.. Nanti den pulak yg kono sepak.. cabut!!!!

Tiada ulasan: