10 Ogos 2009

Don't try call Abang Leman (18SX)

KISAH INI BERLAKU DI KAMPUNG LEPAR KUALA SELANGOR

Ada sepasang suami isteri yang baru berumahtangga, isterinya bernama Melor manakala suaminya bernama Wak Leman. Boleh dikatakan setiap hari mereka mengadakan hubungan seks. Pada suatu hari, Wak Leman jatuh sakit dan meninggal dunia. Wak Leman ini memang
tinggi ilmunya sebelum meninggal dunia, dia sempat berpesan kepada isterinya, 

"sayang kalau abang meninggal dunia, kau jangan cari lelaki lain, abang sudah jampi anu abang. Apabila bila abang meninggal nanti kau potonglah anu abang. Apabila kau rasa gersang kau cuma perlu jerit "Abang Leman!", maka anu abang akan datang puaskan nafsu mu".

Maka isterinyapun menurut pesanan aruah suaminya. Dipotongnya anu suaminya dan menyimpannya kedalam peti sejuk. Hari yang berikutnya, Melorpun mencuba lalu dia menjerit,

"Abang Lemann!" maka anu suaminyapun terbang pergi mendapatkan isterinya. Boleh dikatakan setiap malam apabila gersang, Melor menjerit 

"Abang Leman!" Perbuatan Melor itu menjadikan tanda tanya jirannya Mak Cik Nab yang sudah berumur 60 tahun.

Akibat rasa ingin tahu Makcik Nabpun mengadu kepada Joyah." Kenapa si Melor itu setiap malam dia asyik menjerit memanggil Abang Leman sahaja? 

"Dia menjerit macammana?", tanya joyah, 

"dia jerit macam ini, Abang Lemaaaan!" maka terbanglah anu Leman menuju kepemanggilnya. Kesian Makcik Nab kene "underdog".

Cerita ini makin tersebar luas seluruh kampung sehingga ke pengetahuan Tok Penghulu.

"Tok! Kami hendak mengadu, ada perogol bersiri dalam kampung kita ini, habis nenek-nenek, Janda, Anak dara semua disapunya!"

"Iye ke! "jawab tok penghulu dengan terperanjat.

" Siapalah yang punya angkara ini agaknya?", tanya penghulu lagi.

" Entahlah tok tetapi yang saya tahu semua mangsa ada menyebut 'Abang Leman'",  jawab Pak Lebai.

" Apa Abang Leman!?" Jerit penghulu dengan Marah. 

Maka terbanglah anu si leman ini menuju ke pemanggilnya. Semenjak kejadian itu semua orang kampung tidak berani lagi menyebut nama "Abang Leman", manakala Tok Penghulu Kampung itu masih lagi ditahan di Hospital Kelang kerana mengalami koyak yang serius.

KEPADA PEMBACA HATI-HATILAH KETIKA MENYEBUT ABANG LEMAN MUNGKIN INI AKAN TERJADI PADA ANDA. KERANA ABANG LEMAN NI TAK MENGIRA MANGSA, SIAPA YANG JERIT SIAP LAH DIA. PERGGGHHHHH!...

Oleh itu dinasihatkan anda supaya tidak menjerit-jerit nama Abang Leman. Jika nama abang lain tidak mengapa. Abang Leman memang tidak boleh! 

Tiada ulasan: