16 Januari 2014

JADI BERMAKNA ROKOK TIDAK BERBAHAYA!!!

Banyak orang berfikiran bahawa rokok merbahaya, tetapi setelah diselidik oleh beberapa pakar dalam bidangnya ternyata rokok itu sama sekali tidak merbahaya. 

Dirujukkan kepada sebuah cerita "The Untold Story" di mana telah membuka mata dunia bahawa rokok itu tidak berbahaya sama sekali.
Perokok.
 Kisah di sebalik "The Untold Story":- 

Ada 3 orang Pakar. Mereka selalu bersama ke mana saja. Tapi ketiga-tiganya memiliki kesukaan yang berbeza. 3 pakar itu ialah:- 
  1. DR. FIQ DE ALBUPUQUE yang suka main perempuan. 
  2. DR. WEDS WISKIRIN yang suka minum minuman keras. 
  3. DR. CHIP TOBAKO yang suka segala jenis rokok. 
Suatu hari mereka pergi ke DUKUN SAKTI MOCK. Lalu mereka memilih mengikut kegemaran masing-masing.

DR. FIQ DE ALBUPUQUE: "Aku mahu perempuan muda dari berbagai bangsa dan makanan minuman yang cukup. Letakkan dalam gua tertutup dan jangan ganggu aku selama 10 tahun" 

DR. WEDS WISKIRIN: Aku mahu semua jenis arak dari seluruh dunia dan bekalkan aku makanan yang cukup dan letakkan dalam gua tertutup dan jangan ganggu aku selama 10 tahun.

DR. CHIP TOBAKO: "Aku mahu semua jenis rokok dari seluruh dunia dan makanan yang cukup dan letakkan dalam gua tertutup dan jangan ganggu aku selama 10 tahun.

Selepas 10 tahun kemudian, DUKUN SAKTI MOCK membuka pintu gua masing sesuai dengan perjanjian mereka. Ketika pintu Gua Pertama dibuka, keluarlah DR. FIQ DE ALBUPUQUE yang sudah kurus kering, berdiri pun tidak mampu kerana lutut sudah goyang hampir kebas, sebab hari-harinya dihabiskan hanya memuaskan nafsu dengan perempuan. Beberapa saat kemudian DR. FIQ DE ALBUPUQUE pun jatuh ke tanah lalu mati.

Pintu Gua Kedua dibuka, maka keluarlah DR. WEDS WISKIRIN, perutnya buncit dan mata merah karena hari-harinya dihabiskan dengan minuman arak, jalan terhuyung hayang dan jatuh ke tanah lalu mati. 

Pintu Gua Ketiga dibuka, keluarlah DR. CHIP TOBAKO. Dia begitu sihat walafiat bahkan lebih sihat dari 10 tahun lalu. Lantas dengan pantas dia berjalan ke arah DUKUN SAKTI MOCK dan terus menumbuk kepala si DUKUN SAKTI MOCK dan berkata dengan nada yang sangat marah:

BEBAL PUNYA DUKUN!! BENGONG!!! LIGHTERNYA MANA???!

Tiada ulasan: