06 Disember 2008

Di kejar Bapok...

Gambar Hiasan

Dulu gua selalu dekat jalan KTM tu.. ala tempat yang ramai bapok tu... siap interview sekor bapok yang agak cun..

gua: name sape ni?
Fasha: Fasha banggggg...
gua: ishh.. sedapnye nameeeee... cak! ! senyum sket...
Fasha: alah abang niiiii... muaahhsss...
gua: asal nama Fasha?
Fasha: ooppsss... rahsia tau!! mane boleh cakap nanti keluaq TV!
gua: ala.. rileks la. .. I saje je tanye... dah lama ke buat keje ni?
Fasha: emmm...5 tahun bang... ishh abang ni tanye lebih-lebih macam polis pulak.. NI NAK KE TAK NI???
gua: berapa Fasha charge I seround?
Fasha: alah..dah dekat subuh ni Fasha tak kisah pun... ikut you lah
gua: kalo macam tu kire halal aje lah.. kekekekekeke
Fasha: Ala you ni.. buat lawak senario pulak... TAK NAK SUDAH... OIII PONDAN-PONDAN SEKALIAN... NI ADA LELAKI DARA LAGI NI NAK MAIN FREE.!! JOM KITA KENDURIIII

Gua pun lari lintang pukang... kerete parking dekat depan City Plaza pulak tu.. sejak itulah gua bergiat dalam sukan larian tidak berganti-ganti...

Sekian

Tiada ulasan: